Verzenden en Betalen

Hoe kan ik betalen?

Medisol BV biedt u tijdens de bestelprocedure 6 mogelijkheden om te betalen:

1. Internetbankieren via iDEAL

Met iDEAL kunt u binnen Nederland vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Deze betalingsmethode is geheel gratis!

Klik HIER voor een demonstratie van iDEAL.

2. PayPal 

Deze betalingen worden direct uit onze webwinkel gedaan via een beveiligde verbinding naar PayPal Express Checkout. Vanuit hier kunt u gemakkelijk met een creditcard, zoals Mastercard en VISA, betalen. 

3. Google Pay 

Google Pay is een app van Google waarmee u eenvoudig en veilig kunt betalen via uw Android-smartphone.

4. Creditcard 

U kunt betalen met MasterCard of Visa. Zodra de creditcardgegevens gecontroleerd zijn, wordt uw bestelling verzonden.

5. Maestro

Deze betaling loopt via de beveiligde Multi Safepay omgeving. Net als bij een creditcard, vult u in de check-out de volgende gegevens in: kaartnummer, kaarthouder en vervaldatum. De betaling wordt bevestigd met een identifier en een unieke transactiecode en het orderbedrag wordt direct afgeschreven.

6. Achteraf betalen 

Bij de levering van uw bestelling ontvangt u van ons een factuur. Het verschuldigde bedrag kunt u dan binnen 14 dagen na factuurdatum overmaken op bankrekeningnummer. Vermeld hierbij duidelijk het bestelnummer (dit staat op de bevestiging van uw bestelling, die wij u per e-mail toesturen).

Bankgegevens Nederland:

Rabobank
IBAN nummer: NL92 RABO 0310 8943 60

BIC Code: RABONL2U

Verzending

Uw bestelling wordt verzonden met GLS. Na verzending ontvangt u een track&trace code per mail, deze wordt aan het einde van de dag verstuurd..

GLS doet een afleverpoging, indien u niet thuis bent wordt het pakket mee terug genomen naar het depot en ontvangt u een niet thuis bericht. 

Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties:

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters opgegeven.
  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres met een eenmalige neerzettoestemming.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS Parcel Shop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de Parcel Shop en kan binnen vijf werkdagen opgehaald worden.
  • Het pakket weigeren. Het pakket wordt retour afzender gestuurd.

Herroeping

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Lees meer over het herroepingsrecht op deze pagina. Bij afname van een onderhoudsservice zal er altijd een contactoment plaatsvinden voordat de service daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In het geval dat dit contactmoment binnen de bedenktijd van 14 dagen plaatsvindt, kan daarop alsnog aanspraak worden gemaakt op het herroepingsrecht.