Klachten

Ondanks dat wij altijd ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk te helpen, maken ook onze medewerkers helaas wel eens een foutje. Wij begrijpen dat het erg vervelend kan zijn als uw bestelling niet zoals gewenst verloopt. We streven er dan ook naar om onze service zo compleet mogelijk te maken.

Daarom horen we het graag als u een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service heeft. Suggesties mag u altijd telefonisch doorgeven op 0118 - 620 074.

Heeft u een klacht? Dan verzoeken wij u de volgende punten te mailen naar info@aedwinkel.nl

- Een omschrijving van de klacht
- Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is
- Contactpersoon en contactgegevens
- Eventueel de gewenste correctieve actie
- Eventueel het product waarop de klacht betrekking heeft, vraag dan wel eerst om een RMA- nummer (telefonisch of per mail).

 

Wij nemen uw klacht  na ontvangst direct in behandeling en zullen binnen drie dagen met een reactie komen.

Bent u hierna alsnog niet tevreden? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Zie www.sgc.nl.
Er bestaat tevens de mogelijkheid om uw klacht te melden bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Zie: www.ec.europe/consumers/odr/Klachtenprocedure Medisol Klachtenprocedure