Tel: 0118 - 620074 | e-mail: info@aedwinkel.nl

Klachten

Uiteraard doen alle medewerkers van Medisol | AEDwinkel hun uiterste best om u goed te helpen. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heeft u een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service? Wij horen het graag van u. Suggesties mag u altijd per telefoon doorgeven op 0118 - 620 074.

Gelieve voor een klacht de volgende procedure te volgen:

Uw klacht kunt u per e-mail of post aan ons versturen op info@medisol.nl

Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:

- Een omschrijving van de klacht;
- Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is;
- Contact persoon en contactgegevens;
- Eventueel de gewenste correctieve actie;
- Eventueel het product waarop de klacht betrekking heeft, vraag dan wel bij een Medisol medewerker om een RMA nummer (op telefooon  0118-620074).

Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen binnen drie dagen met een reactie komen.

Alsnog niet tevreden? U kunt uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Zie www.sgc.nl.

Er bestaat tevens de mogelijkheid om uw klacht te melden bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Zie: www.ec.europe/consumers/odr/

klacht