Verzenden en Betalen

Hoe kan ik betalen?

Medisol BV biedt tijdens de bestelprocedure 6 mogelijkheden om te betalen:

1. Internetbankieren via iDEAL

Met iDEAL kan je binnen Nederland vertrouwd, veilig en gemakkelijk de online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Deze betalingsmethode is geheel gratis!

Klik HIER voor een demonstratie van iDEAL.

2. PayPal 

Deze betalingen worden direct uit onze webwinkel gedaan via een beveiligde verbinding naar PayPal Express Checkout. Vanuit hier kan je gemakkelijk met een creditcard, zoals Mastercard en VISA, betalen. 

3. Google Pay 

Google Pay is een app van Google waarmee je eenvoudig en veilig kunt betalen via jouw Android-smartphone.

4. Creditcard 

Je kan betalen met MasterCard of Visa. Zodra de creditcardgegevens gecontroleerd zijn, wordt je bestelling verzonden.

5. Maestro

Deze betaling loopt via de beveiligde Multi Safepay omgeving. Net als bij een creditcard, vul je in de check-out de volgende gegevens in: kaartnummer, kaarthouder en vervaldatum. De betaling wordt bevestigd met een identifier en een unieke transactiecode en het orderbedrag wordt direct afgeschreven.

6. Achteraf betalen 

Bij de levering van je bestelling ontvang je van ons een factuur. Het verschuldigde bedrag kan je dan binnen 14 dagen na factuurdatum overmaken op bankrekeningnummer. Vermeld hierbij duidelijk het bestelnummer (dit staat op de bevestiging van uw bestelling, die wij je per e-mail toesturen).

Bankgegevens Nederland:

Rabobank
IBAN nummer: NL92 RABO 0310 8943 60

BIC Code: RABONL2U

Verzending

Je bestelling wordt standaard verzonden met GLS, en je ontvangt na verzending een track&trace-code per e-mail aan het einde van de dag. GLS probeert het pakket één keer bij je thuis af te leveren. Als je niet thuis bent, wordt het pakket teruggebracht naar het depot en ontvang je een niet-thuis-bericht.

Wanneer je pakket naar het depot is teruggebracht, kun je kiezen uit de volgende opties:

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde adres, waarbij je een tijdvenster kunt kiezen.
  • Het pakket opnieuw laten aanbieden met een eenmalige toestemming om het zonder handtekening achter te laten.
  • Het pakket zelf ophalen bij een GLS-depot of een Parcel Shop binnen vijf werkdagen.
  • Het pakket weigeren, waarna het retour wordt gestuurd naar de afzender.

Je kunt nu ook kiezen voor verzending met UPS. Deze optie kost €7,50. Als je geen voorkeur opgeeft, wordt je bestelling gratis verzonden via GLS.

Herroeping

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Lees meer over het herroepingsrecht op deze pagina. Bij afname van een onderhoudsservice zal er altijd een contactoment plaatsvinden voordat de service daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In het geval dat dit contactmoment binnen de bedenktijd van 14 dagen plaatsvindt, kan daarop alsnog aanspraak worden gemaakt op het herroepingsrecht.