AEDwinkel.nl | Met het Hart voor het Hart

❤ 20 Jaar ervaring ❤ Meer dan 50.000 AED's geleverd ❤ Wij krijgen een 9,7 van onze klanten

Winkelwagen
€0,00

Verzenden en Betalen

Hoe kan ik betalen?

Medisol BV biedt u tijdens de bestelprocedure 6 mogelijkheden om te betalen:

1. Internetbankieren via iDEAL

Met iDEAL kunt u binnen Nederland vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Deze betalingsmethode is geheel gratis!

Klik HIER voor een demonstratie van iDEAL.

2. PayPal 

Deze betalingen worden direct uit onze webwinkel gedaan via een beveiligde verbinding naar PayPal Express Checkout. Vanuit hier kunt u gemakkelijk met een creditcard, zoals Mastercard en VISA, betalen. 

3. Google Pay 

Google Pay is een app van Google waarmee u eenvoudig en veilig kunt betalen via uw Android-smartphone.

4. Creditcard 

U kunt betalen met MasterCard of Visa. Zodra de creditcardgegevens gecontroleerd zijn, wordt uw bestelling verzonden.

5. Maestro

Deze betaling loopt via de beveiligde Multi Safepay omgeving. Net als bij een creditcard, vult u in de check-out de volgende gegevens in: kaartnummer, kaarthouder en vervaldatum. De betaling wordt bevestigd met een identifier en een unieke transactiecode en het orderbedrag wordt direct afgeschreven.

6. Achteraf betalen 

Bij de levering van uw bestelling ontvangt u van ons een factuur. Het verschuldigde bedrag kunt u dan binnen 14 dagen na factuurdatum overmaken op bankrekeningnummer. Vermeld hierbij duidelijk het bestelnummer (dit staat op de bevestiging van uw bestelling, die wij u per e-mail toesturen).

Bankgegevens Nederland:

Rabobank
IBAN nummer: NL92 RABO 0310 8943 60

BIC Code: RABONL2U

Verzending

Uw bestelling wordt verzonden met UPS of PostNL (brievenbus pakketjes). Na verzending ontvangt u een track&trace code per mail.

UPS hanteert 2 verschillende soorten zendingen, 1 voor particuliere klanten en 1 voor zakelijke klanten. Bij particuliere klanten biedt UPS het pakketje één keer aan. Bent u niet thuis? Dan wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde UPS depot (Kiala punt) gebracht en ontvangt u bericht hierover.

Bij zakelijke klanten biedt UPS het pakketje drie keer aan. Na de derde keer wordt het pakket naar de verzender teruggestuurd. Wij nemen in dat geval contact met u op en plannen dan een nieuwe zending in.

Herroeping

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Lees meer over het herroepingsrecht op deze pagina. Bij afname van een onderhoudsservice zal er altijd een contactoment plaatsvinden voordat de service daadwerkelijk wordt uitgevoerd. In het geval dat dit contactmoment binnen de bedenktijd van 14 dagen plaatsvindt, kan daarop alsnog aanspraak worden gemaakt op het herroepingsrecht.