Medisol nieuwe huisstijl

Medisol viert feest, want met trots presenteren we onze nieuwe uitstraling! Medisol heeft een nieuwe look gekregen, inclusief nieuw logo en frisse website. Met deze veranderingen zijn we klaar voor een toekomst en bieden we jou een nog betere ervaring. Lees in deze blog wat er is veranderd én wat hetzelfde blijft.

Modern beeldmerk

Medisol heeft voor een moderne, nieuwe uitstraling gekozen, inclusief nieuw logo. Hierdoor gaan we met onze tijd mee, maar belangrijker nog: we dragen onze missie beter uit. Het beeldmerk bestaat namelijk uit twee harten, die samen twee ringen rond de wereld vormen. “Saving Lives” is onze missie, en dit hopen we op deze manier ook uit te stralen.

Gloednieuwe website

Achter de schermen heeft het Medisol team hard gewerkt om een website te creëren die gebruiksvriendelijker is, waardoor het eenvoudiger is om een bestelling te plaatsen. Wellicht heb je al wat veranderingen gemerkt in de afgelopen weken. Dit kan je verwachten wanneer je onze vernieuwde website bezoekt:

  • Een opgefriste homepage: hier vind je heel makkelijk de laatste informatie uit de reanimatiewereld, de producten die op voorraad zijn en onze actieve promoties en acties. 
  • Verbeterde ervaring: onze website is een stuk sneller, gebruiksvriendelijker en ook beter te bekijken op een mobiel apparaat. 
  • Nieuwe content: je blijft altijd up-to-date van het laatste nieuws rondom AED’s en reanimatie op ons blog.

Over Medisol

Al bijna 20 jaar zijn wij actief in het verkopen van AED’s. Met webshops in bijna 20 landen proberen wij Europa een stukje veiliger te maken. Binnen ons assortiment vind je AED’s en gerelateerde reanimatieproducten. Onze klanten zijn resellers, maar ook consumenten. Wij geven altijd onpartijdig en deskundig advies. Medisol is dan ook merkonafhankelijk, want elke AED op de Europese markt kan een leven redden! Daarnaast is Medisol op een positieve manier een opvallende speler in de markt. Zo hebben wij ons ingezet voor gratis nieuwe elektroden na inzet, geven wij 10 jaar garantie op jouw AED én krijg je bij ons een gratis diefstalverzekering bij een AED-onderhoudscontract.

Ook met onze nieuwe uitstraling blijven wij bijdragen aan onze missie “In 2030 heeft elke wereldburger toegang tot een AED binnen 6 minuten”. Wij verkopen AED’s om dat doel te bereiken. Maar boven alles staan we voor je klaar met onafhankelijk advies over onze producten, en hoe je ze het best kunt gebruiken. Met ons advies, de vertrouwde collega’s en onze service maken we het verschil tussen ‘het kopen van een AED’ naar samenwerken om onze missie werkelijkheid te maken.

We hopen dat jij als trouwe klant net zo enthousiast bent over onze nieuwe huisstijl als ons. Want Saving Lives, dat doen we samen!