Bestellen en Bezorgen
Hier vind je antwoord op al je vragen over het plaatsen van je bestelling en de verzendig ervan. Voor meer informatie rondom klachten of retourneren klik je hier. Benieuwd naar jouw vorige bestelgegevens? Log in op jouw persoonlijke account voor meer informatie.
Kies een categorie voor meer informatie:
Veelgestelde vragen

Zijn de prijzen in jullie webshop inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen op AEDwinkel.nl staan vermeld inclusief en exclusief btw. Op de webshop staan zowel producten die vallen onder het btw-tarief van 9% alsook producten die vallen onder het btw-tarief van 21%. Op AEDwinkel.nl worden deze bedragen automatisch berekend en gefactureerd. AED’s, elektroden en de meeste batterijen vallen onder het 9% tarief, de meeste overige accessoires onder het 21% tarief.
Wat is de betalingstermijn van jullie facturen?
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Uiteraard kan het voorkomen dat een klant vergeet op tijd te betalen, we zullen daarom tijdig een herinnering sturen.
Wat gebeurt er als ik niet tijdig betaal?
Bij het overschrijden van de betalingstermijn wordt het factuurbedrag verhoogd met rente en administratiekosten. Wordt ook dan de factuur niet tijdig betaald, dan besteden wij de incasso’s uit bij een gerechtsdeurwaarder. Uiteraard kan het incidenteel voorkomen dat de factuur om een of andere reden niet op tijd betaald kan worden. Geef dat dan in een vroeg stadium aan ons door, zodat we even kunnen overleggen.
Hoe weet ik of een bestelling die ik heb gedaan goed bij jullie is aangekomen?
Als de bestelling op een juiste manier is afgerond, ontvang je binnen enkele minuten van ons een e-mail met een bevestiging van de bestelling. In deze e-mail staat tevens een bestelnummer, dat je nodig hebt om het factuurbedrag aan ons over te maken. Indien je een bestelling geplaatst hebt via iDEAL of creditcard, en dus gelijk online hebt betaald, betekent de ontvangst van de bevestigingsemail dat zowel je bestelling als de betaling in goede orde door ons zijn ontvangen. De bestelling wordt dan gelijk door ons verwerkt. Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spambox of neem contact met ons op.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Veel artikelen uit onze webshop zijn uit voorraad leverbaar. In de meeste gevallen op werkdagen ontvang je de bestelling al de eerstvolgende werkdag, mits besteld voor 15:30 uur. Het kan echter voorkomen dat sommige artikelen op het moment van de bestelling niet op voorraad zijn. In dat geval informeren wij je per e-mail over de verwachte levertijd. Je ontvangt van ons in ieder geval ook een e-mail op het moment dat je bestelling wordt verzonden. In het geval dat je bij ons een dienst hebt aangekocht, nemen wij contact op voor het inpannen van een afspraak.
Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?
Bij Medisol werken wij met verschillende pakketvervoerders, denk hierbij aan: UPS, GLS en PostNL. Onze zendingen worden veilig en op tijd naar jou verzonden. Wanneer je jouw bestelling op werkdagen voor 15.30 uur bestelt en het is op voorraad, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt sturen wij je een e-mail met alle verzendinformatie en een 'Track And Trace' code. Je kan deze code gebruiken om jouw pakket online te volgen. Het is niet mogelijk om een bezorgtijd af te spreken.
Ik heb een gedeelte van mijn bestelling niet gekregen. Wat nu?
Het kan voorkomen dat we een of meerdere artikelen van je bestelling op dat moment niet op voorraad hebben. Soms duurt het slechts enkele dagen voordat deze artikelen weer voorradig bij ons zijn, in dat geval ontvangt je de bestelling enkele dagen later. Het kan ook zo zijn, dat de nabestelling (met andere woorden “backorder”) langer op zich laat wachten, bijvoorbeeld doordat de importeur ook door de voorraad heen is. We zullen dan alvast het eerste deel van uw bestelling opsturen, en de rest zodra deze weer bij ons voorradig is. Op deze manier hoef je niet zo lang op de volledige bestelling te wachten. Wij sturen altijd een berichtje als er iets in nabestelling is. Zodra dit artikel bij ons binnen is, wordt dat ook weer doorgegeven via de e-mail.
Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?
Dit is online niet mogelijk. Neem daarom even contact met ons op via [email protected] of +31 (0) 118 - 620074.
Wat zijn de verzendkosten?
Je betaalt bij ons nooit verzendkosten als je een bestelling plaatst in onze webshop. Binnen Nederland zijn verzendkosten gratis. Wij nemen de verzendkosten van de bestelling voor onze rekening. Ongeacht de grootte van jouw bestelling.
Hoe kan ik betalen op AEDwinkel.nl?
Zakelijke en bij ons bekende klanten kunnen bestellen op factuur. Particulieren en klanten uit België kunnen hun betaling in onze winkel doen met een creditcard (VISA en MasterCard) of Maestro kaart. Particulieren uit Nederland hebben naast deze creditcard ook de mogelijkheid om te betalen middels iDEAL of op factuur. Meer informatie over deze betaalmethoden vind je op de pagina “Verzenden en betalen”.
Een andere vraag?







