Bestellen en Bezorgen
Hier vind je antwoord op al je vragen over het plaatsen van je bestelling en de verzendig ervan. Benieuwd naar jouw vorige bestelgegevens? Log in op jouw persoonlijke account voor meer informatie.
Kies een categorie voor meer informatie:
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Via de groene knop met de tekst “In winkelwagen” of het winkelwagen icoon kan je een product toevoegen aan je winkelwagen. Je kan inloggen voor het plaatsen van een bestelling, of zonder account doorgaan. Vul je bezorg- en betaalgegevens in en plaats je bestelling.
Is mijn product op voorraad?
Door het gebruik van voorraadstatussen bij het specifieke artikel op de website is te zien of het beschikbaar is voor directe levering of dat het momenteel niet op voorraad is.
Zijn de prijzen in jullie webshop inclusief of exclusief btw?
Alle prijzen op AEDwinkel.nl staan vermeld inclusief en exclusief btw. Op de webshop staan zowel producten die vallen onder het btw-tarief van 9% alsook producten die vallen onder het btw-tarief van 21%. Op AEDwinkel.nl worden deze bedragen automatisch berekend en gefactureerd. AED’s, elektroden en de meeste batterijen vallen onder het 9% tarief, de meeste overige accessoires onder het 21% tarief.
Wordt mijn bestelling altijd gratis verzonden?
Je betaalt nooit verzendkosten als je een bestelling plaatst in onze webshop. Binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten, ongeacht de grootte van jouw bestelling.
Hoe kan ik betalen?
Op onze website kan je met verschillende betaalmethoden je bestelling voltooien, namelijk iDeal, Google Pay, creditcard (VISA en MasterCard), Maestro en PayPal. Ook kan je een bestelling plaatsen op factuur.
Hoe pas ik een kortingscode toe in de winkelwagen?
Onderin de Winkelwagen-pagina vind je een link met de titel "Pas kortingscode toe". Klik deze open. Er verschijnt een veld; vul hier de kortingscode in. Klik op "Korting doorvoeren" om de kortingscode toe te passen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als het product op voorraad is en je jouw bestelling op werkdagen vóór 15.30 uur hebt geplaatst via onze webshop, wordt het dezelfde dag nog verzonden.
Wat betekenen de voorraadstatussen?
De voorraadstatussen geven aan of een product direct leverbaar is of dat er een geschatte levertijd geldt.
Op voorraad, direct leverbaar
Dit betekent dat het artikel momenteel beschikbaar is in ons magazijn en direct verzonden kan worden na bestelling, met een levertijd van ongeveer één werkdag als het voor 15.30 uur is besteld via onze webshop.
Snel leverbaar, 2 tot 4 weken
Dit betekent dat het artikel niet op voorraad is op het moment van bestelling, maar naar verwachting binnen 2 tot 4 weken beschikbaar zal zijn bij Medisol. Zodra het artikel in ons magazijn aankomt, wordt het verzonden en ontvang je een melding per e-mail.
Levertijd onbekend
Dit betekent dat op dit moment de levertijd niet bekend is. Dit kan te wijten zijn aan tijdelijke niet-beschikbaarheid van het product of andere onvoorziene omstandigheden. In dit geval zal Medisol je op de hoogte houden zodra er meer informatie beschikbaar is over de beschikbaarheid en levertijd van het artikel.
Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?
Je bestelling wordt verzonden via UPS, GLS of PostNL.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt sturen wij je een e-mail met alle verzendinformatie en een 'Track And Trace' code. Je kan deze code gebruiken om jouw pakket online te volgen. Het is niet mogelijk om een bezorgtijd af te spreken.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je kan je bestelling online niet wijzigen. Voor het wijzigen van je bestellen kan je contact met ons opnemen via [email protected] of 0118 620074.
Kan ik het bezorgadres van een lopende bestelling aanpassen?
Ja, als de bestelling nog aanwezig is in het magazijn en nog niet is opgehaald door de koerier, kan het in sommige gevallen mogelijk zijn om het bezorgadres aan te passen.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Om een bestelling bij Medisol te annuleren, dien je een e-mail te sturen met daarin het verzoek tot annulering. Vermeld hierbij duidelijk het ordernummer van de betreffende bestelling. Medisol zal het annuleringsverzoek verwerken en je vervolgens een bevestiging sturen per e-mail. Hoewel telefonische begeleiding mogelijk is, dient de annulering zelf uitsluitend via e-mail te worden aangevraagd.
Waarom heb ik geen mail met bestelbevestiging ontvangen?
Wanneer je geen bestelbevestiging ontvangen hebt adviseren we je spambox te controleren of even contact met ons op te nemen.
Is mijn bestelling goed aangekomen?
Als de bestelling op een juiste manier is afgerond, ontvang je binnen enkele minuten van ons een e-mail met een bevestiging van de bestelling. In deze e-mail staat tevens een bestelnummer, dat je nodig hebt om het factuurbedrag aan ons over te maken. Indien je een bestelling geplaatst hebt via iDEAL of creditcard, en dus gelijk online hebt betaald, betekent de ontvangst van de bevestigingsemail dat zowel je bestelling als de betaling in goede orde door ons zijn ontvangen. De bestelling wordt dan gelijk door ons verwerkt.
Wat is de betalingstermijn van facturen?
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Uiteraard kan het voorkomen dat een klant vergeet op tijd te betalen, we zullen daarom tijdig een herinnering sturen.
Ik heb niet tijdig betaald. Wat gebeurt er nu?
Bij het overschrijden van de betalingstermijn wordt het factuurbedrag verhoogd met rente en administratiekosten. Wordt ook dan de factuur niet tijdig betaald, dan besteden wij de incasso’s uit bij een gerechtsdeurwaarder. Uiteraard kan het incidenteel voorkomen dat de factuur om een of andere reden niet op tijd betaald kan worden. Geef dat dan in een vroeg stadium aan ons door, zodat we dit kunnen overleggen.
Bekijk ook de veelgestelde vragen van één van de volgende onderwerpen of neem contact met ons op: